OBS!

Observera att bloggen inte är kopplad till, eller officiell för, SVT. Åsikter och tankar är mina egna och privata.

måndag 19 augusti 2013

Det finns inget att se här

Nä, du har väl förstått det för ett tag sen, men det slår mig inte ordentligt förrän nu.

Det är fyra månader sen jag gjorde ett inlägg här och hade jag inte plötsligt kommit ihåg att "Javisst ja, jag har ju en blogg" så vet man aldrig när det hade blivit ett inlägg igen.

Med andra ord - jag lägger ner. Vet helt enkelt inte vad jag ska skriva eller om det är någon som läser. Men du kan ju följa mig på twitter: https://twitter.com/hbennetter om du vill.

Där kanske det inte dröjer fyra månader mellan inläggen i alla fall.

Dock låter jag allt gammalt ligga kvar så du är såklart mycket välkommen att klicka dig bakåt, framåt eller i sidled. Go nuts.

Inga kommentarer: