OBS!

Observera att bloggen inte är kopplad till, eller officiell för, SVT. Åsikter och tankar är mina egna och privata.

fredag 26 mars 2010

Massuppvadå!?

Det här kanske är .old för de flesta men...såhär.

För ganska länge sen nu gjorde jag en påa till Carin 21 å 30. Den var det någon som la upp på YouTube. Varför? Tja, du får väl titta.



Gör jag ett misstag? Gör jag det avsiktligt?

Tja, i kommentarerna till inlägget på DuTuben är båda sidor övertygade om att de har rätt.

Själv...säger jag ingenting, eftersom det inte spelar någon roll. Säger jag att det var avsiktligt kommer vissa tro att jag försöker rädda mitt ansikte. Säger jag att det var ett misstag kommer andra tro att jag försöker mörka att jag försöker vara lustig.

Det kanske är ett misstag i sig - att försöka vara rolig? Nåväl. Tro vad du vill, själv hoppas jag att du blir överraskad och road.

Inga kommentarer: