OBS!

Observera att bloggen inte är kopplad till, eller officiell för, SVT. Åsikter och tankar är mina egna och privata.

onsdag 25 maj 2011

Nordisk Barnmediefestival 2011

Från festivalens officiella hemsida:

NBF is a Nordic Festival for professionals involved in, or with a particular interest in, children’s tv-production.

Här ska jag spendera två dagar, främst för att vara med på seminarium/workshop om dubbning och workshop om regi av barn. Oerhört intressant och framför allt nyttigt. Ska försöka blogga lite om festivalen, intryck, tankar och erfarenheter.

Förutsatt att jag kommer iväg förstås. Flyget går ikväll, om askmolnet tillåter, men det borde det väl.
Wish me luck.




Edit: Jodå, flyget verkar gå som planerat och jag har för första gången i mitt liv hamnat på Bromma flygplats och Loungen (du vet, den för VIP-folk!) Känns som om någon har gett mig ett backstage-pass av misstag. Försöker febrilt se cool ut och inte slita åt mig alla kex, frukter och (lätt)öl som finns, för att inte tala om flashiga tidningar (som NyTeknik, Newsweek, Backstage, Grip osv.)
Det blev ett ex av Vi Bilägare. Nånting ska man väl ha å bläddra i när man är i LOUNGEN!

Inga kommentarer: