OBS!

Observera att bloggen inte är kopplad till, eller officiell för, SVT. Åsikter och tankar är mina egna och privata.

onsdag 10 februari 2010

The One

Om du inte visste det redan så är jag ett schuukt teknikfreak/nörd/pucko/whatever.

Det vill säga - jag är otroligt intresserad men också otroligt finansiellt motarbetad. Därför vore det ju roligt om jag med detta inlägg lyckades vinna en Google-telefon helt gratis!

För länge, länge, har jag varit sugen på att förflytta också mitt mobila liv in i framtiden och ha en telefon som är långt mer kompetent än vad jag behöver - bara för att jag ska få känna mig med i teknikmatchen.

Lika länge har jag funderat på vad som vore bäst - att skaffa en iPhone eller någon annan telefon som är lika bra eller bättre. Svaret, tror jag, är Nexus One. Särskilt för mig som är rätt så väldigt integrerad med google-applikationer redan såsom gmail, blogger, wave, buzz osv.

Så här är mitt försök att vinna en Nexus One, hoppas jag gör det.

Inga kommentarer: