OBS!

Observera att bloggen inte är kopplad till, eller officiell för, SVT. Åsikter och tankar är mina egna och privata.

torsdag 22 oktober 2009

Årets julvärd i svt 2009

Wait for it!

Jag ska vara ledig i knappt två veckor och kommer därför inte skriva så mycket på bloggen, men jag vill ge er RIKTIG godbit innan checkout.

Jag är nämligen med i den grupp som ska ta hand om årets julvärd i SVT - jag ska vara dennes hallå-coach - och jag vill därför vara först med att avslöja vem det blir. Två saker bara;

För att inte spoila för de som INTE vill veta så skriver jag inte personens namn här i inlägget. Av samma anledning vill jag be dig som läser detta att inte förstöra för andra, så snälla - avslöja inget i kommentarerna.

Så. Vill du veta vem som blir Julvärd i SVT 2009 - klicka här.

MOOOOOAAAAHAHAHAAA!

Inga kommentarer: