OBS!

Observera att bloggen inte är kopplad till, eller officiell för, SVT. Åsikter och tankar är mina egna och privata.

tisdag 14 april 2009

Computer Trek

En kort rapport om det pågående arbetet med att...öh...återskapa(?) mitt Star Trek-busande:

Det visade sig att den ursprungliga kvalitén, alltså källmaterialet, inte är så väldans bra. Det har legat på halvsunkiga VHS-band rätt länge så bilden är rätt krattig och ljudet ibland ännu värre.

Det kommer dock inte hindra mig från att lägga upp det så småningom, det är rätt kul ändå.

En ännu roligare sak är att på en av skivorna låg en grej som jag TOTALT glömt bort. Någon slags intervju slash påa som Rickard Olsson gjorde med mig inför någon seriestart där jag pratar om West Coast Trekkers och olika Star Treffar. Rickard ser jätteung ut, vilket han väl var. Jag också. Var alltså.

Hur som helst. Arbete pågår.

Inga kommentarer: