OBS!

Observera att bloggen inte är kopplad till, eller officiell för, SVT. Åsikter och tankar är mina egna och privata.

fredag 10 april 2009

Interneternity

Det verkar som att mina "omtalade" Star Trek-påor snart kommer att finnas i internetheten. Nä, det låter mycket bättre på engelska - Interneternity - ett ord som jag för ett ögonblick trodde att jag var först med att komma på men... icke.

Hur som helst, eftersom min underbara utmärkelse uppmärksammades även internt på svt och det även där inkom önskemål om att daska upp de där påorna på internäck så blir jag ju såklart bara ännu mer sporrad att göra det.

Några småknutar ska lösas, klippen finns visserligen på datorn hemma men behöver klippas ner (det är gammalt slask i början). Dessutom gjorde vi en gång i tiden en lite halvkul trailer också - med bilder på Voyagers brygga som skakades av något okänt, som visade sig vara mig som skakade om en TV-monitor, varpå jag sen dök upp "on-screen" i Voyager. Ja, min förklaring gör det inte rättvisa, men med lite tur
så kommer jag kunna få tag på det också.

Så...håll utkik! Pillra in min blogg i din rss-läsare tesempel! Klicka på den här länken, eller bara lägg in följande i rss-läsaren: http://henrikbennetter.blogspot.com/feeds/posts/default