OBS!

Observera att bloggen inte är kopplad till, eller officiell för, SVT. Åsikter och tankar är mina egna och privata.

onsdag 15 april 2009

Jag har Star Trek-påor på en usb-sticka...

...och de är dessutom redigerade.

Efter att ha pratat med lite folk här på svt så är konsensus att de ska läggas in i svt play, tillsammans med lite andra "skojsigheter" som jag gjort. Så det drar allt närmare.

Under tiden ska jag göra små efterforskningar om roliga anekdoter som hör till dessa påor, de är nämligen värda att berätta. Exempelvis historien om han som hjälpte till med den första ST-påan för 11 år sen - han som var nonimerad för sitt arbete med Kung Fu Panda vid senaste Oscarsgalan alltså...

Men! All in due time. All in due time.

2 kommentarer:

Spock sa...

Beam me up Scotty. Jag spakar moderskeppet ikväll på vad som sägs vara dess absolut sista färd, innan The next generation tar över.

Ses i kontrollrummet.

Peter Rydén sa...

Kul att höra, Henrik. Ser verkligen fram emot det.